The Shire
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
The Shire

Het forum over The Lord of the Rings..

IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Fouten in de films?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Bernou
Admin
Bernou

Vrouw Aantal berichten : 34
Leeftijd : 33
Registration date : 04-05-08

Fouten in de films? Empty
BerichtOnderwerp: Fouten in de films?   Fouten in de films? Emptyzo mei 04, 2008 5:52 pm

Je hebt heel veel films, waar je wel eens een fout in tegenkomt. Zo is het waarschijnlijk ook wel bij The Lord of the Rings. Niet alles valt op bij de regisseur, maar is jou wel helemaal opgevallen. Je ergert je er misschien aan kapot of je vindt het misschien heel grappig.
In dit topic kan je vertellen welke fouten jou opgevallen zijn, dan kunnen anderen misschien ook kijken of ze die fout ook gezien hebben, of dat deze misschien helemaal niet opgevallen was.

-------------------------------------

Mij was een fout opgevallen in Two Towers. Als Pippin onder een steigerend paar ligt [als de Rohirrim de Uruk-Hai aanvalt bij Fangorn] zijn zijn handen opeens niet meer gebonden, terwijl ze daarna opeens wel weer gebonden zijn en daarvoor ook gebonden waren. Best grappig eigenlijk en het was me pas na heel veel keer kijken opgevallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://theshire.actieforum.com
Sunny
Admin
Sunny

Vrouw Aantal berichten : 10
Leeftijd : 32
Registration date : 04-05-08

Fouten in de films? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fouten in de films?   Fouten in de films? Emptyzo mei 04, 2008 9:54 pm

Er zijn mij ook een paar fouten opgevallen in de LotR-films. Persoonlijk erger ik me er niet echt aan. Ik vind het eerder grappig dat de regisseur het niet merkt. xD De fouten komen allemaal uit The Return of the King. xD Deze film heb ik toen heel vaak en aandachtig bekeken gehad. Razz

- Tijdens Sams 'We moeten verder!'-speech verwisselt Frodo's bloederige snee van z'n rechterwang naar z'n linker en weer terug. Ook als Samwise Frodo in z'n armen neemt, rust Frodo's hoofd eerst op Sams linkerschouder, het volgende moment op z'n rechterschouder. Links? Rechts? Who Cares?
- Frodo's zwaard in Sams rechterhand wisselt tijdens het gevecht met Shelob de spin enkele keren naar z'n linkerhand. Ze zijn blijkbaar goed in het maken van links-/rechtsfouten...
- Tijdens het gevecht van Smeagel en Deagel neemt Deagel de ring duidelijk in z'n rechterhand vast. Eenmaal gedood, haalt Smeagel de ring uit Deagels linkerhand... Je raakt eraan gewend. xD

En op het moment dat Aragorn & co. het leger naar de Zwarte Poort leiden, zit iedereen te paard. Maar even later is van de dieren totaal niets meer te bespeuren. xD Werkpaarden verdienen zeker regelmatig een dagje vrijaf?

@Bernou: die fout was me ook opgevallen na vaak kijken. xD
Terug naar boven Ga naar beneden

Fouten in de films?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Shire :: The Lord of the Rings :: De films-
Ga naar: