The Shire
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
The Shire

Het forum over The Lord of the Rings..

IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Voorstel topic

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Bernou
Admin
Bernou

Vrouw Aantal berichten : 34
Leeftijd : 33
Registration date : 04-05-08

Voorstel topic Empty
BerichtOnderwerp: Voorstel topic   Voorstel topic Emptyzo mei 04, 2008 4:33 pm

Voorstel topic

Dit is het topic waar je jezelf kunt voorstellen. Zo krijgen iedereen even een klein beeld van wie er nu eigenlijk op het forum rondlopen. Vertel bijvoorbeeld je hobbies, hoe oud je bent enzovoort. Stel je zelf dus gewoon voor.
Zorg ervoor dat je post niet te kort wordt, want dan valt het onder spam en dat is natuurlijk niet de bedoeling.

-----------------------

Dan zal ik mezelf maar als eerste gaan voorstellen.
Ik ben dus Bernou, zoals je al aan mijn nickname kunt zien. Ik ben 16 jaartjes jong en in Oktober zal ik aan mijn 17e jaar van leven beginnen.
Ik woon in het noorden van Nederland. Friesland op precieser te zijn, in een mega klein gat. Ondanks dat het zo klein is, is het wel erg gezellig. Ik woon hier met mijn ouders, een oudere broer, een kat en een konijn.
Mijn favoriete films zijn natuurlijk The Lord of the Rings, maar ook Harry Potter, Stranger than Fiction, Epic Movie en Pirates of the Carribbean. Mijn favoriete boek is Harry Potter. Shame on me, maar Lord of the Rings heb ik nog niet gelezen.
Ik houd erg van Punk/Rock en Pop/Rock muziek, met af en toe een afwisseling naar een leuk nummer uit de top 40. Voor Simple Plan kan je me altijd wakker maken, want dat is echt de beste band op het moment. Ook de Kaiser Chiefs vallen natuurlijk niet te missen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://theshire.actieforum.com
Sunny
Admin
Sunny

Vrouw Aantal berichten : 10
Leeftijd : 32
Registration date : 04-05-08

Voorstel topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstel topic   Voorstel topic Emptyzo mei 04, 2008 5:10 pm

Dan zal ik mezelf ook maar voorstellen zeker? ^^
Ik ben Kelly en ik ben 16 jaar. Ik woon in België, meer bepaald in een of ander boerengat in Limburg. xD Het ligt kort bij de Maas en er lopen veel koeien. (En ik vind koeien geweldige beesten! Razz ) Ik heb een zus en een broer. Ze zijn beiden ouder dan mij. Mijn zus heet Sara en mijn broer Vital. Mensen zeggen dat ik veel op mijn zus lijk, maar ik zie het dus niet. xD
Mijn hobbies zijn volleyball, paardrijden, lachen, lol maken, slapen, praten, lezen, RPG'en, muziek luisteren, films kijken, ... Mijn favofilms zijn Pirates of the Caribbean, Lord of the Rings, Domino, Moulin rouge en zo zijn er nog wel een paar. Mijn lievelingsboeken zijn Harry Potter, Eragon en LotR (ookal vind ik ze niet allemaal even leuk).
Qua muziek luister ik het liefst naar Rock en punk, maar ook wel pop. Af en toe zit er een mooi rustig liedje tussen mijn muziek en natuurlijk de Almachtige-Disney-muziek! ^^
Gimli

Gimli

Man Aantal berichten : 2
Leeftijd : 28
Registration date : 23-11-08

Voorstel topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstel topic   Voorstel topic Emptyma nov 24, 2008 12:17 am

Dan zal ik me dus ook even voorstellen! Razz

Ik ben Tom Schonenberg, 12 jaar oud, en ik woon in Heijen, Noord-Limburg. Ik ben op dit forum gekomen via de link die Bernou op een ander forum had staan, waar ik ook op zit. Mijn hobby's zijn Harry Potter, LotR, Tekenen, Schrijven. Als ik eerlijk mag zijn leek LotR mij altijd heel erg, nouja, hoe zal ik het zeggen... Kwaliteit Uitermate Teleurstellend. (Let vooral niet op de vetgedrukte letters Razz) Maar afgelopen zaterdag zag ik LotR And The Fellowship Of The Ring op tv, en meteen dacht ik: Verkeerd gedacht!!! Het is kei gaaf! Vooral Gimli is cool Very Happy
Mocht je meer willen weten dan kun je het altijd vragen!
Groeten, Tom.
Anadria

Vrouw Aantal berichten : 1
Leeftijd : 34
Registration date : 29-01-09

Voorstel topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstel topic   Voorstel topic Emptydo jan 29, 2009 9:47 pm

Hallo!
Ik ben Anadria, 18 jaar en ik verbaas me er weer maar eens over hoe klein zelfs de internetwereld is, want ik zie dat diegene voor mij (Gimli) alweer een heel bekende is voor mij ^^
Nouja, daar gaat het niet over. Mijn hobby's zijn drummen, lezen, schrijven en muziek luisteren. Ik ben compleet geobsedeerd fantasy en vooral vampiers vind ik geweldig.
Ik ben LOTR beginnen lezen voor een boekbespreking. Iedereen had het me afgeraden omdat ik nog maar een week tijd had om het boek te lezen toen enzo... en iedereen zei dat het zo'n moeilijke boeken was, maar koppig zoals ik ben, ging ik het toch proberen. En drie dagen later was de boekbespreking af ^^ En dan heb ik het eerste boek nog eens gelezen in het Engels, wat sowieso stukken beter was nog dan de Nederlandse versie. Ik ben nu in boek 2 bezig en ik heb de eerste 2 films ook al gezien. De laatste nog niet, maar ik weet wel al min of meer hoe het verhaal afloopt omdat een of andere ****** het hele plot verklapt heeft.
Nouja, ik studeer Toegepaste Taalkunde Engels - Russisch. En ik ben een Wiccan.
That's it!
http://harrypotter.forum2go.nl
Gesponsorde inhoud

Voorstel topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstel topic   Voorstel topic Empty

Voorstel topic
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-