Hallo allemaal!
Hier zal ik zo'n beetje dingen en gebeurtenissen plaatsen uit mijn leven. Niet dat het zo interessant is, maar het is wel leuk om er eens wat over te vertellen. ^^ Het zal een mengeling worden tussen column en blog, omdat ik voor blog soms iets meer inspiratie zal hebben.
----
Saaie maandagVandaag moest ik al veel te vroeg opstaan, zoals elke schooldag eigenlijk. Waarom moeten we notabene vroeg opstaan om naar school te gaan? Kunnen ze school niet een paar uurtjes later laten beginnen zodat ik toch nog een beetje nachtrust heb? Ik heb het voorgesteld op school, maar de leerkrachten waren niet zo blij om het te horen. En toen zeiden ze ook nog dat ik moest opletten in plaats van me met zulke zaken bezig te houden! Wel heb je ooit?
Maar tijdens het tweede uur barste de hel los: Hoofdpijn!
En niet zo'n beetje! De hele dag heb ik ermee rondgelopen. Behalve tijdens de middagpauze ging het beter. Zalig in het zonnetje wandelen deed me goed. En daarna toen we naar binnen moesten was het er weer.. Die verdomde hoofdpijn! En ik dacht dat het wel beter zou gaan na school, toen ik eenmaal thuis was... Niet dus! Uiteindelijk kwam m'n moeder met de oplossing. "Waarom pak je niet een aspirientje?" zei ze. Ik kon mezelf wel voor m'n kop slaan (wat ik niet deed, aangezien ik dan nog meer hoofdpijn zou hebben). Al bij al, het aspirientje heeft geholpen en ik voel me goed. Maar ik zie ertegen op om morgen weer zo vroeg op te staan. Ik snap niet dat ik iedere dag de moed heb om 's avonds mijn wekker te zetten en 's morgens dan weer op te staan. Ik snap niet dat ik notabene
opsta. xD Ach, gelukkig is morgen geen les en hebben we sportdag. Misschien lukt het me dan beter om op te staan. Nu alleen nog hopen op goed weer. ^^