The Shire
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
The Shire

Het forum over The Lord of the Rings..

IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Muziek: Wat luister je nu?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Bernou
Admin
Bernou

Vrouw Aantal berichten : 34
Leeftijd : 33
Registration date : 04-05-08

Muziek: Wat luister je nu? Empty
BerichtOnderwerp: Muziek: Wat luister je nu?   Muziek: Wat luister je nu? Emptyzo mei 04, 2008 10:37 pm

In dit topic kan je vertellen welk nummer je op dit moment luistert. Niet heel moeilijk dus. Geef de artiest en de titel van het nummer even, dat is wel zo makkelijk. En als je het weet, misschien ook wat achtergrond informatie bij het nummer. Waarom je het goed of slecht vindt of gewoon waarom je dit nummer luistert. Zo kunnen we veel spam al voorkomen.

-----------------------------------

Ik luister nu naar Matchbox 20 - How Far We've Come

Een erg goed nummer. Ik en mijn broer hoorden een stukje, die ze bij de Champions Leaque uitzonden. We vonden hem gelijk hip en nu staat hij tussen mijn muzieklijst. Ik luister hem nu wel een beetje vaak xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://theshire.actieforum.com
Sunny
Admin
Sunny

Vrouw Aantal berichten : 10
Leeftijd : 32
Registration date : 04-05-08

Muziek: Wat luister je nu? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muziek: Wat luister je nu?   Muziek: Wat luister je nu? Emptyma mei 05, 2008 7:43 pm

Pippin's Song uit LotR

Dat stukje wat hij zingt in de 2de of 3de film... Ik weet het niet meer precies. Ik vind het wel een leuk liedje. Het is niet erg lang, maar wel leuk.

Home is behind the world ahead...
Terug naar boven Ga naar beneden

Muziek: Wat luister je nu?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Shire :: Minas Tirith :: Media-
Ga naar: