The Shire
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
The Shire

Het forum over The Lord of the Rings..

IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Je favoriete personage

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Sunny
Admin
Sunny

Vrouw Aantal berichten : 10
Leeftijd : 32
Registration date : 04-05-08

Je favoriete personage Empty
BerichtOnderwerp: Je favoriete personage   Je favoriete personage Emptyzo mei 04, 2008 8:55 pm

De titel zegt het al. Wie is je favoriete personage en waarom?

----------------

Mijn favoriete personages zijn Merry en Pippin. Razz Ze zijn zo hilarisch en schattig! Tussen al het spannende in, zorgen ze voor een beetje ontspanning. Ze worden wel wat serieuzer in de loop van het verhaal, maar toch blijven ze geweldig. ^^
Aragorn vind ik ook een super personage. Hij is leuk en ik kan het niet goed onder woorden brengen... Ik vind het gewoon geweldig. De manier waarop hij handelt, praat, zwaardvecht... I love you
Maar eigenlijk vind ik Legolas en Frodo enzo ook geweldig. xD Ojee, waarom kan ik toch niet kiezen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Bernou
Admin
Bernou

Vrouw Aantal berichten : 34
Leeftijd : 33
Registration date : 04-05-08

Je favoriete personage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je favoriete personage   Je favoriete personage Emptydi feb 03, 2009 10:20 pm

Hmm, een moeilijke keuze. Net als Kelly vind ik Merry en Pippin wel erg tof door hun humor en toch dapperheid. Vooral Pippin heeft af en toe droge opmerkingen, maar samen maken ze toch de meest geweldige quotes.
Ook vind ik Frodo heel erg tof. Hij is dapper, maar eigenlijk ook een groot watje xD Ik vond hem ook door heel het verhaal aardig, totdat hij Sam dumpte. Dat vond ik wel heel gemeen, maar ik houd wel van personages die eigenlijk aardig zijn, maar gemeen doen. :') Dat kan ik niet zo goed uitleggen.
Stiekem vind ik de rest van de personages ook heel tof, maar als ik moest kiezen, ging ik toch echt voor deze drie hobbits.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://theshire.actieforum.com

Je favoriete personage
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Je favoriete film
» Boek: Je favoriete boek
» Film: Je favoriete film

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Shire :: The Lord of the Rings :: The Cast-